Är jag som människa utvisad för alltid till Sjukdomslandet!
Hej där, jag har läkare som säger att jag inte kan jobba – för dom VET varför – jag vet varför och den som frågar vet inte ett dugg.
Hej där, jag har läkare som säger att jag inte kan jobba – för dom VET varför – jag vet varför och den som frågar vet inte ett dugg.
Ja, jag provocerar. Men jag är trött på detta skitsnack om bidragspolitik.
Att många har fått för sig att Vänstermänniskor och Socialdemokrater hatar människor som tjänar pengar, är ren och förbannad lögn.
Någon debattör sa att man numera inte kunde hamna mellan stolarna. Här är vittnesmål från en sjuk som just nu fallit riktigt hårt mellan just de där stolarna. Vi följer för att se hur det kommer att gå.
Vi har en fattigdom i Sverige – oavsett vad vi tror.
Gästinlägg av Louise Hemming
Försäkringskassan publicerar dåligt formulerad annons, trodde jag. Nu efter FK:s svar på Twitter är jag inte så säker längre.
Kan det vara så att FK fortfarande kör på det gamla Allianslinjen? Den att fortast möjligt kasta ut sjuka ur försäkringen?